دو عنوان غافلگیر کننده در نمایشگاه E3 امسال از سوی کپکام
 
بازی های رایانه ای AA77

Capcom at e3 2011

یکی از کارگردانان استودیو های کپکام یعنی آقای Jun Takeuchi، در مصاحبه ای که با مجله ی ژاپنی فامیتسو داشت، از رونمایی دو عنوان جدید و بزرگ از طرف کپکام در تابستان امسال یعنی در نمایشگاه E3 2011 خبر داد.

علاوه بر این،همچنین او گفت هر دوی این بازی ها عنوان های شگفت انگیزی خواهند بود که پیش از اتمام سال ۲۰۱۱ عرضه خواهند شد. با این تعاریف، گمان می رود یکی از این دو عنوان شماره ی ششم از مجموعه ی رزیدنت اویل باشد، اما آقای Jun Takeuchi، می گوید هر دو بازی عنوان های جدیدی خواهند بود.

در نمایشگاه توکیو گیم شو سال گذشته کپکام از بازی های بسیاری نظیر؛ Asura’s Wrath از استودیوی CyberConnect 2، نسخه ی جدید “دویل می کرای” با نام DMC توسط استودیوی نینجا تئوری و نسخه ی دانلودی بازی Dead Rising، با عنوان Case West رو نمایی کرد.

نمایشگاه E3 امسال از ۷ تا ۹ ماه ژوئن در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.